Nog meer made in mongolia

Naast de Nederlandse stichting Made in Mongolia die onlangs de eerste Mongoolse glossy Amongolia uitbracht, is er ook een Ierse Made in Mongolia, kortweg MIM. MIM verkoopt hippe sjalen, hoedjes en kussens van oorspronkelijk geproduceerd Mongools vilt. Allemaal fairtrade. Doel is het ondersteunen van het behoud van de traditionele Mongoolse gemeenschappen.

Mim_8

One thought on “Nog meer made in mongolia”

  1. Hey, wat toevallig. Ik importeer de producten van MIM (made in mongolia), ik heb het alleenrecht van MIM voor Nederland gekregen. Dus het is de bedoeling dit label groot te maken in Nederland. Binnenkort ga ik de producten in mijn webwinkel verkopen. En ik sta ook op 10 juni bij het Nadaam festival! Ik hoop jullie daar te zien.

Geef een reactie

